5 Temmuz 2013 Cuma

Acemilik Diz Boyu

Efendim öncelikle merhaba!

Ben kıyıdan köşeden iki tutam cesaret toplayıp bu bloğu açmış bir insan evladıyım. Bakalım ne kadar dayanabilcem bu blogger şeyine GOD KNOWS!

Blog konusunda oldukça acemi ve bilgisiz olduğum için bir çok kişinin başını yardım için şişireceğimden eminim (çok rica ediyorum geri çevirmeyin yoksa rotasız gemi gibi kalırım ortada).

İçimde kalmasını istemediğim ne varsa dökmeyi planlıyorum -ki bundan hiç şüphem yok jdkbddjkş-.

Öhöm. Kendimi tanıtayım canlarım ciğerlerim.

- 95 doğumlu üniversite adayı MÜLAYİM(!) bir insanım.
- İzmirliyim ve üniversiteye İzmir'e gitmek için adeta yanıp tutuşuyorum.
- Etrafımdaki çoğu insan gay olduğumu biliyo ancak yine de bizlerin taşıdığı o klişe korkuyu taşıyaraktan saklanmaya tam gaz devam ediyorum.
- İsmimi de neden bizsiz onlar yaptığımı da sorcak olursanız tevriye (iki anlamlılık) yapmak istedim.
Biz-siz-onlar diyerek bizim milletimizin her ortamda yaptığı etiketlemeyi, bizsiz onlar diyerek de dünyanın biz eşcinseller olmadan renksiz, tatsız ve bir o kadar da tuzsuz kalcağını vurgulamak istedim :D
- Hiç de sevmem tanışma kısımlarını onun için burda bırakiyim ben ya çünkü gerçekten yazarken bile nefesim daraldı. Zamanla tanımak bence çok çok iyisi. Ha hiç olmadı twitter'dan yazın ben mis gibi konuşur kaynaşırım sizinle.

Bence şimdilik bu kadar. Sözlerimi de ufak bir espriyle tamamlamak istiyorum.

TEŞEKKÜRLER, İYİ GÜNLER, SAYGILAR, SELAMLAR.


PS: Melih Gökçek'i saygıyla anıyoruz.....


1 yorum: